Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kontrahentów będących osobami fizycznymi oraz osób działających w imieniu kontrahentów.​

Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia od dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) „RODO”: informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/a danych osobowych jest TERRAA AMICA SPÓŁKA Z O.O., ul. Starost Kosa 4, 07-410 Ostrołęka, NIP: 7582371116. Adres e-mail: biuro@terramica.pl.
  1. Jeżeli Pani/a dane osobowe nie zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio, otrzymał je od kontrahenta w imieniu, którego Pan/i działa w zakresie niezbędnym do zrealizowania postanowień umownych/zlecenia (dane kontaktowe). Przetwarzanie danych osób działających w imieniu kontrahenta opiera się o prawnie uzasadniony interes administratora, jakim jest sprawna realizacja postanowień umownych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  2. Administrator będzie przetwarzał Pani/a dane, jako strony umowy, w celu:
    • zawarcia i realizacji umów oraz zleceń, w szczególności w związku z prowadzoną korespondencją służbową (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    • rozpatrywania reklamacji, a także w celach dokumentacyjnych, aby wykazać prawidłowość realizacji swoich zobowiązań, w ramach prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    • w celu wystawienia i przekazania faktur, prowadzenia ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej, realizując obowiązki prawne ciążące na administratorze (art. 6 ust 1 lit. c RODO).
  1. Odbiorcami Pani/a danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa (np. KAS, sądy). Ponadto Pani/a dane mogą być udostępnione kurierom, operatorom pocztowym, firmie windykacyjnej, kancelarii prawnej.
  2. Pani/a dane osobowe przechowywane będą przez okres realizacji umowy, następnie przez okres wskazany przez przepisy podatkowe i rachunkowe. W celach dokumentacyjnych dane będą przechowywane do czasu przedawnienia możliwości dochodzenia roszczeń.
  3. Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Przysługuje Pani/u także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.
  4. Ma Pan/i prawo wniesienia skargi na realizowane przez administratora przetwarzanie Pani/a danych do Prezesa UODO (www.uodo.gov.pl).
  5. Podanie przez Pana/ią danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w przypadku ich niepodania nie będzie możliwa realizacja celów przetwarzania, w szczególności zrealizowania umowy czy wystawienia faktury.
  6. Pani/a dane nie będą udostępnione do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  7. Pani/a dane nie będą podlegały profilowaniu lub zautomatyzowanemu

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w ramach systemu monitoringu wizyjnego.

Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia od dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) „RODO”: informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/a danych osobowych jest TERRAA AMICA SPÓŁKA Z O.O., ul. Starost Kosa 4, 07-410 Ostrołęka, NIP: 7582371116. Adres e-mail: biuro@terramica.pl.
  1. Jeżeli Pani/a dane osobowe nie zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio, otrzymał je od kontrahenta w imieniu, którego Pan/i działa w zakresie niezbędnym do zrealizowania postanowień umownych/zlecenia (dane kontaktowe). Przetwarzanie danych osób działających w imieniu kontrahenta opiera się o prawnie uzasadniony interes administratora, jakim jest sprawna realizacja postanowień umownych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  2. Administrator będzie przetwarzał Pani/a dane, jako strony umowy, w celu:
    •  zawarcia i realizacji umów oraz zleceń, w szczególności w związku z prowadzoną korespondencją służbową (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    • rozpatrywania reklamacji, a także w celach dokumentacyjnych, aby wykazać prawidłowość realizacji swoich zobowiązań, w ramach prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    • w celu wystawienia i przekazania faktur, prowadzenia ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej, realizując obowiązki prawne ciążące na administratorze (art. 6 ust 1 lit. c RODO).
  1. Odbiorcami Pani/a danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa (np. KAS, sądy). Ponadto Pani/a dane mogą być udostępnione kurierom, operatorom pocztowym, firmie windykacyjnej, kancelarii prawnej.
  2. Pani/a dane osobowe przechowywane będą przez okres realizacji umowy, następnie przez okres wskazany przez przepisy podatkowe i rachunkowe. W celach dokumentacyjnych dane będą przechowywane do czasu przedawnienia możliwości dochodzenia roszczeń.
  3. Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Przysługuje Pani/u także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.
  4. Ma Pan/i prawo wniesienia skargi na realizowane przez administratora przetwarzanie Pani/a danych do Prezesa UODO (www.uodo.gov.pl).
  5. Podanie przez Pana/ią danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w przypadku ich niepodania nie będzie możliwa realizacja celów przetwarzania, w szczególności zrealizowania umowy czy wystawienia faktury.
  6. Pani/a dane nie będą udostępnione do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  7. Pani/a dane nie będą podlegały profilowaniu lub zautomatyzowanemu